AJANKOHTAISTA

Kohti kesää

SafeInLog-hanketta on takana nyt vuosi. Toiminta on lähtenyt vilkkaasti käyntiin kaikilla hankkeen kolmella toiminta-alueella. Hankkeeseen on lähtenyt mukaan yhteensä 13 eri alan toimialan yritystä, viisi Päijät-Hämeestä, viisi Uudeltamaalta ja kolme Lapista. Ensimmäisen vuoden aikana on kaikissa yrityksissä tehty turvallisuuskävely, työhyvinvointikartoitus ja QWL-mittaus ja yritykset ovat saaneet työturvallisuuteen ja työhyvinvointiin liittyvää tietoa ja suosituksia kehittämistoimiensa tueksi. Safarivalmistelut on jo aloitettu kaikilla kolmella alueella, ja syyskuussa pääsemme starttaamaan sisälogistiikan työturvallisuus- ja työhyvinvointiteemaiset yritysvierailukierrokset kaikilla alueilla.

Yrityksissä tehtyjen kartoitusten tuloksena on kertynyt kattavasti tietoa sisälogistiikkatoimijoiden työturvallisuuden ja työhyvinvoinnin tilasta. Tätä dataa tulemme muokkaamaan kesän ja syksyn aikana ja julkaisemaan tulevan vuoden aikana eri kanavissa.

Hankkeelle on keväällä perustettu LinkedIn-ryhmä, johon toivomme lisää aktiivisia jäseniä. Ryhmässä julkaisemme ja välitämme ajankohtaista tietoa hankkeesta, tapahtumista ja julkaisuista. Tule verkottumaan sisälogistiikan työturvallisuudesta, työhyvinvoinnista ja tuottavuudesta kiinnostuneiden kanssa!

Julkaisuja

Miksi panostaa työturvallisuuteen? Lue SafeInLogin uusin artikkeli ”Panostus työturvallisuuteen näkyy brändissä ja taloudessa” LAB Focus -blogista ja ota selvää.